falgard

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2015

vem kan älska !

Av Anna Falgard - 23 augusti 2015 10:04

Jag trodde aldrig livet var så svårt

Jag trodde aldrig hjärtat var så hårt

I människor som älskade varann

Jag trodde på att drömmen den var sann

Nu står jag här och orkar inte mer

 

Nu undrar jag om Gud hör när jag ber

Alla mina ord har tagit slut

Det känns som allt mitt hopp har runnit ut

Och alla mina tårar

 

Vem kan älska mig och se

Se mig som jag är

Kan älska nu och här

För den jag är

Och vem kan älska och förstå

När tiden börjat gå

Att allting måste ordna sig

Vem kan älska mig

 

Och när jag ser den värld jag lever i

Ett litet barn som ropar inuti

För alla har vi röster av behov

En längtan att bli älskad och betrodd

 

Jag trodde att du kände mig så väl

Men jag har mycket mera i min själ

Än allting som du inte kunnat se

För kärleken den måste våga ge

Jag ropar ut i natten

 

Vem kan älska mig och se

Se mig som jag är

Kan älska nu och här

För den jag är

Och vem kan älska och förstå

När tiden börjat gå

Att allting måste ordna sig

Vem kan älska mig

 

Alla mina tårar som finns kvar

Alla mina frågor som jag har

Jag måste få ett svar

Och hitta hem igen

 

Jag väljer tro

På framtiden

På sanningen

Om vem jag är

 

Ännu en låt text som jag älskar.

Vem kan älska mej , av carola.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Falgard - 23 april 2017 19:50

Att acceptera då kroppen söker stopp, e inte lätt. De e så mycket jag vill göra, men inte klarar. Då blir jag så ledsen då jag inser att jag ännu en gång tvingas att Lägga ner. Och då de dagar man klarar att göra mer, men glömmer att bromsa d...

Av Anna Falgard - 18 mars 2017 16:49


Snön och is smälter och våren närmar sig.   

Av Anna Falgard - 11 mars 2017 18:58


  ibland funderar jag på om man måste bete sig på ett visst sett då man är sjukskriven ? Då man ser folks blickar, så har jag fått den tanken. Iband får jag känslan av att man hälst ska sitta hemma.  Så om jag planerat att vara med på en akti...

Av Anna Falgard - 7 mars 2017 15:44

     folk åker till fjällen, men jag och barnen njuter lika mycket av alla fina platser hemma vid.    ...

Av Anna Falgard - 25 februari 2017 23:19

idag är jag arg på mej själv. Arg för att jag pressat min kropp ,dit jag är idag. Arg för att, jag inte vet om jag får leva så här resten av livet. Arg för att jag ,fortfarande inte lyssnar på min kropp. och arg då jag får ta smällen ,då jag ...

Ovido - Quiz & Flashcards